ii t">
 ရယူမႈအတြက္ ၿပန္ၿပီးေပးဆပ္ရတယ္

အႏုပညာ သက္တမ္း ၁၀ ႏွစ္တာ ကာလမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ အႏုပညာ အတြက္ ႀကဳိးစားမႈေတြ ျပဳလုပ္လာတဲ့ ေနတိုးက ဒီေန႔ အခ်ိန္မွာေတာ့ အကယ္ဒမီ ဆိုတဲ့ ဆုကို ရရွိ ပိုင္ဆိုင္ ထားပါၿပီ။

 ေနရာတိုင္းမွာ ပန္းတိုင္ ဆိုတာ ရွိပါတယ္။ အဲဒီ ပန္းတိုင္ဆီ ေရာက္ဖို႔ေတာ့ လံု႔လ၊  ၀ီရိယမ်ားစြာနဲ႔ ႀကိဳးစား ေလွ်ာက္လွမ္းမွ ရမွာပါ။ ေနတိုးက အႏုပညာ သက္တမ္း ၁၀ ႏွစ္  အတြင္းမွာ ႀကဳိးစားခဲ့လုိ႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြရဲ႕ ပန္းတိုင္ တစ္ခုျဖစ္တဲ့၊ ေအာင္ျမင္မႈ  တစ္ခုျဖစ္တဲ့  အကယ္ဒမီ ဆိုတာကို ရရွိခဲ့ပါၿပီ။ ေနတိုးက ဘယ္ဇာတ္ေကာင္ စ႐ိုက္မွာပဲ  ျဖစ္ျဖစ္ ႀကိဳးစား  သ႐ုပ္ေဆာင္သလို ပံုစံေတြ ေျပာင္းၿပီး ႐ိုက္ကူးတတ္ပါ ေသးတယ္။  ေနတိုးရဲ႕  အျပင္ပံုပန္းသဏၭာန္ ေနထိုင္လႈပ္ရွားမႈကိုၾကည့္ရင္ ေအးတိေအးစက္နဲ႔  ေနတတ္တာကို  ျမင္ေတြ႕ ရမွာပါ။ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေတာ့မယ္၊ ဇာတ္ေကာင္  စ႐ိုက္၀င္စားၿပီဆိုတာနဲ႔ ေနတိုးရဲ႕  ပံုစံက လံုး၀ကို ေျပာင္းသြားပါၿပီ။ ဒါေၾကာင့္ သူ႔ရဲ႕ပံုစံကို ၾကည့္ၿပီး အႏုပညာ ေမွာ္၀င္ရင္  မရေတာ့တဲ့ ပံုစံမ်ဳိး အျဖစ္ ဒါ႐ိုက္တာ  ညီညီထြန္းလြင္က ဇာတ္ကားတစ္ကား အျဖစ္ ဖန္တီးပါေသးတယ္။ အလန္းဇယား ဆိုတဲ့  ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားပါ။


 ေနတိုးက ေလာေလာ ဆယ္မွာေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ ကားေတြ ႐ိုက္ရင္း ျပည္ပ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲေတြလည္း သြား ျဖစ္ေနပါတယ္။ ႏွင္းဆီ  အဖြဲ႔သားေတြနဲ႔ ၂၀၁၁ ေဖေဖာ္၀ါ ရီလဆန္းမွာ မေလးရွားကို အၿငိမ့္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈ သြားခဲ့တာပါ။ ႏွင္းဆီ အဖြဲ႔သားေတြနဲ႔  လက္တြဲညီညီ လုပ္ေဆာင္ လာတဲ့ေနတိုး ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ အတြက္ အကယ္ဒမီ ရမယ္ ဆိုတာ အားလံုးက ခန္႔မွန္းၿပီး သားပါ။  ရကိုရရမယ္ ဆိုၿပီး ေတြးထင္ထားၾကတဲ့ သူေတြ ရဲ႕ဆႏၵက ၂၀၁၁ ဇန္န၀ါရီ ၂၃ ရက္မွာ ျပည့္၀သြားပါၿပီ။ သ႐ုပ္ေဆာင္  ေနတိုးကေန အကယ္ဒမီ ေနတိုးဆိုၿပီး ျဖစ္ သြားေပမယ့္ ေနတိုးရဲ႕ စိတ္ေနစိတ္ထား၊ လႈပ္ရွားမႈ ပံုသဏၭာန္ ဘာေတြ  ေျပာင္းသြားမလဲ ဆိုတာ စိတ္၀င္ စားစရာပါ။


 ၂၀၁၁ မတ္လထုတ္ ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း အတြက္ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ဖို႔ စီစဥ္ ေနခ်ိန္မွာ ေနတိုးက အကယ္ဒမီ မရေသးပါဘူး။  အကယ္ဒမီ ရမယ္ ဆိုတာ က်ိန္းေသနီးပါး ျဖစ္ေနတဲ့ အတြက္ ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း မ်က္ႏွာဖံုး ႐ိုက္ဖို႔ ဆရာ ဦး၀င္းၿငိမ္းက စီစဥ္  ေပးတာပါ။ မ်က္ႏွာဖံုး ႐ိုက္ရမယ့္ရက္၊ ျပင္ဦးလြင္ သြားမယ့္ရက္၊ ေက်ာက္ျဖဴမွာ အက်ဳိးျပဳ ဇာတ္ကား သြားေရာက္  ႐ုိက္ကူးရမွာေတြ ရွိတဲ့ ေနတိုးကို အခ်ိန္လုၿပီး ဓာတ္ပံု႐ိုက္ရ တာပါ။ ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ကူးရာမွာ ဓာတ္ပံုကိုလင္း (Studio-K)နဲ႔  ႐ိုက္ကူးမယ့္ ေနရာကို ေရြးခ်ယ္ၾကေတာ့ ဗႏၶဳလ တံတား အဆင္းနားက ကားပ်က္ေတြ ထားတဲ့ ေနရာမွာ ႐ိုက္ဖို႔ စီစဥ္  ျဖစ္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီ ေနရာမွာ ႐ိုက္ရဖို႔ အဆင္ မေျပပါဘူး။ ေရႊအျမဳေတ အေနနဲ႔ တစ္ခါမွ မ႐ိုက္ဖူးဘူးေသးတဲ့ ေနရာ၊  ေနတိုးရဲ႕ပံုစံနဲ႔ လိုက္ဖက္မယ့္ ေနရာကို ေရြးခ်ယ္ရာမွာ ဗိုလ္တေထာင္ ဆိပ္ကမ္းဘက္မွာ ႐ိုက္ဖို႔ ဓာတ္ပံုကိုလင္း(Studio-K)က  ေရြးခ်ယ္ျဖစ္ပါတယ္။ ဓာတ္ပံု႐ိုက္မယ့္ ေန႔မွာ ေနတိုးက အဆင္ ေျပသလိုမ်ဳိး ေကၽြးေမြးတာ လုပ္တယ္။ အလွဴကေတာ့ ပထမဆံုး  အလွဴလည္း ျဖစ္တယ္။ ပထမဆံုး အကယ္ဒမီလည္း ျဖစ္တယ္။ အလွဴအတန္း ဆုိတာကလည္း ကိုယ္နဲ႔မကြာ လွဴဒါန္း ေနဖို႔က  တကယ္ လိုအပ္တယ္။ လိုအပ္ေတာ့ အကယ္ဒမီ ရလို႔ လွဴတယ္ရယ္လို႔လည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါကေတာ့ အကယ္ဒမီရဲ႕  အထိမ္းအမွတ္ အေနနဲ႔သာ လွဴဒါန္းတဲ့ သေဘာပါ။

 အဲဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေရြးခ်ယ္တဲ့ အခ်ိန္မွာ သံဃာရယ္၊ လူႀကီးရယ္၊ ကေလးရယ္ကို ေရြးခ်ယ္ျဖစ္တယ္။ ဒီအသက္အရြယ္  သုံးမ်ဳိးကေတာ့ တကယ္ လွဴဒါန္းတဲ့ အခ်ိန္မွာ တကယ္ ထိေရာက္ႏိုင္တဲ့၊ တကယ္လိုအပ္ တဲ့ အသက္အရြယ္  အပိုင္းအျခားလည္း  ျဖစ္ေတာ့ ေရြးခ်ယ္ လိုက္တာပါ။ သံဃာ ဆိုတာကလည္း ေနရာတိုင္းမွာ ရွိတာကိုး။ ဇီ၀ိတဒါန သံဃာ့ေဆး႐ံု  ဆိုရင္ တစ္ခုတည္း  ရွိတယ္ေလ။ ဒီေဆး႐ံုမွာ နာမက်န္း ျဖစ္တဲ့ သံဃာ ေတာ္ေတြ အတြက္ လွဴဒါန္းတယ္။

 ကေလး၊ အဘိုး၊ အဘြား၊ ဘုန္းႀကီး ဒီသုံးမ်ဳိးကို လွဴဒါန္းဖို႔ ဘယ္လိုစိတ္ ကူးရခဲ့တာလဲ။
 ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ပဲ စိတ္ကူး ျဖစ္လာခဲ့တာပါ။ ကိုယ္တိုင္ ျဖစ္လာတာက ဇီ၀ိတဒါန ေဆး႐ံုမွာက ကၽြန္ေတာ့္ ေမြးေန႔တိုင္း   လွဴျဖစ္တယ္။ ေမြးေန႔တိုင္း လွဴျဖစ္တယ္ ဆိုေပမယ့္ အရင္ ေမြးေန႔ေတြမွာ လွဴတာထက္ကို ပိုၿပီး ထိေရာက္တဲ့ လွဴဒါန္းမႈ တစ္ခု  ေပါ့ေနာ္၊ ဘိုးဘြားကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မလွဴျဖစ္ဘူး။ ဒါ ပထမဆံုး လွဴျဖစ္တာ၊ လွဴတယ္ ဆိုတာက ဘယ္လိုေၾကာင့္ရယ္လို႔  မဟုတ္ပါဘူး။ စိတ္ထဲမွာ လွဴခ်င္တဲ့ စိတ္သဒၶါတရား ေပၚလာလို႔ ေပါ့။

 ေနတိုးပဲ အကယ္ဒမီ ရမယ္ တစ္ႀကိဳေျပးေနေတာ့ အကယ္ဒမီမရခင္ကတည္းက ဒီလိုလွဴမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ထား  ေသးလား။
 ကၽြန္ေတာ္ အကယ္ဒမီ ရမယ္ဆိုၿပီး ယံုယံုၾကည္ ၾကည္နဲ႔ ေနခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ ဒါမ်ဳိးျဖစ္ရင္  လွဴမယ္ဆိုၿပီး လုပ္ခဲ့တာ  မဟုတ္ပါဘူး။ လွဴဒါန္းရတဲ့ စိတ္ေပၚမွာပဲ မူတည္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အခု လွဴဒါန္းမႈေတြ   ေရစက္မခ်ဘူးေလ။ အဓိကက  လွဴဒါန္းမႈ အထေျမာက္ဖု႔ိ ေစတနာသံုးတန္ျပတ္ဖို႔ လိုအပ္တယ္။လွဴဒါန္းမႈ အတြက္ သိရမယ့္ အရာ တစ္ခုေပါ့။  လွဴဒါန္းမႈအေပၚမွာ  ေစတနာ သံုးတန္ ျပ႒ာန္းၿပီးေတာ့ လွဴဒါန္းခဲ့တယ္။ အႀကိမ္ႀကိမ္ပဲ။ အခု အခ်ိန္မွာလည္း ကၽြန္ေတာ္  လွဴဒါန္းတယ္။  ကိုယ့္ရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈ အတြက္ ဒါလွဴဒါန္းမႈ တစ္ခု၊ ၿပီးရင္ ပရိသတ္ရဲ႕ သာဓုေခၚမႈ၊ အဲဒီ အေပၚမွာလည္း ပီတိ  ျဖစ္ခ်င္တယ္။  အဲဒီစိတ္ေၾကာင့္ လွဴဒါန္း လိုက္တာပါ။

 ေကၽြးေမြးဧည့္ခံတာကို အက်ဥ္းခ်ဳံးၿပီး လုပ္တာေပါ့။
 အက်ဥ္းခ်ဳံးတယ္ ဆိုေပမယ့္ အနည္းစုေလးကေန အက်ယ္ခ်ဲ႕တဲ့ သေဘာပါပဲ။ ဇာတ္ကား႐ိုက္ေနတဲ့ အတြက္ ရႈတင္ကိုလည္း  အမီေျပးရမွာပါ။ ႐ႈတင္ကို အမီေရာက္ေအာင္၊ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ရင္လည္း ေနအရမ္း မျပင္းေအာင္ ခပ္ေစာေစာပဲ  ခ်ိန္းလိုက္ၾကပါတယ္။  ေနတိုးက အိမ္ကေန တစ္ခါတည္း ဓာတ္ပံု႐ိုက္ဖို႔ အဆင္သင့္ ျပင္လာၿပီး သူ႔အိမ္မွာ ေမြးထားတဲ့  ေခြးတစ္ေကာင္ကိုပါ  ေခၚလာခဲ့တာပါ။ ဒီေခြးေလးနဲ႔ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ဖို႔ ေနတိုးက ျပင္ဆင္လာတာ ျဖစ္ေပ မယ့္ အျပင္ကို  သိပ္မထြက္ျဖစ္တဲ့ ေခြးေလးက  အနည္းငယ္ ေၾကာက္ေနတာမို႔ ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ဖို႔ အဆင္မေျပခဲ့ပါဘူး။ ရသေလာက္ ႐ိုက္ၿပီး  ဗိုလ္တေထာင္ ဆိပ္ကမ္းနားမွာပဲ  အလွဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ႐ိုက္ၾကၿပီး Indoor မွာလည္း ႐ိုက္ဖို႔ ျပင္ဆင္ၾကပါတယ္။ ဇာတ္  ကား႐ိုက္ကူးမႈေတြ ဆက္တိုက္ ျဖစ္ေနတဲ့  ေနတိုးက ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ကူးမႈကို ရတဲ့ အခ်ိန္ေလး အတြင္းမွာ အေကာင္းဆံုး  ျဖစ္ေအာင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေပးတာပါ။

 ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ကူး အၿပီးမွာ အင္တာဗ်ဴး မလုပ္ျဖစ္ေသးဘဲ အကယ္ဒမီ ရၿပီးခ်ိန္ မွာမွ ေမးျမန္း ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဟိုင္း...ေဘာ့စ္ ဆိုတဲ့  ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကား႐ိုက္ရင္း၊ မေလးရွား ေဖ်ာ္ေျဖေရး ခရီးသြားဖို႔ စီစဥ္ရင္း ေမးျမန္းမႈေတြကို ေျဖေပးတာပါ။ ေနတိုးက အကယ္ဒမီ  ရရွိျခင္း အထိမ္း အမွတ္ ဧည့္ခံပြဲ မလုပ္ဘဲ အလွဴ မ်ားပဲ လုပ္ျဖစ္ေနပါတယ္။

 အကယ္ဒမီဆု ရတဲ့ အတြက္ သူငယ္ခ်င္း၊ မိတ္ ေဆြေတြနဲ႔ ဧည့္ခံပြဲမလုပ္ဘဲ အလွဴအတန္းေတြပဲ လုပ္ျဖစ္ တယ္ေနာ္၊  ဘယ္လိုရည္ရြယ္ ခ်က္နဲ႔ လုပ္ျဖစ္တာလဲ။
 ပြဲရယ္လို႔ သီးသန္႔ မဟုတ္ေပမယ့္ ေကၽြးျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီလို တသီးတသန္႔ ပြဲေတာ့ မလုပ္ ျဖစ္ဘူး။ ပြဲလုပ္ရင္  ဖိတ္ရေတာ့မယ္၊ ဖိတ္စာေတြ လုပ္ရမယ္၊ ႐ႈပ္လို႔၊ အဲဒါေၾကာင့္ပါ။ အကယ္ဒမီ ရလို႔ မိတ္ ေဆြ၊ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမ၊  သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ အႏုပညာ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမေတြကို ဇာတ္ကား႐ိုက္ရင္း နီးစပ္ရာနဲ႔ အခု အခ်ိန္ကေန ႏွစ္၀က္ေလာက္ထိ  သြားမွာေပါ့။ ကား႐ိုက္ ေနရင္းနဲ႔ ေကၽြးလိုက္နဲ႔၊ ဒါကလည္း သူငယ္ခ်င္းေတြကို ဧည့္ခံတာပဲ။ အမွတ္တရေတြက လိုအပ္ပါတယ္။  ဒါေပမဲ့ အဓိကက ကိုယ့္ကို ဂုဏ္ယူ ၀င့္ႂကြားစြာနဲ႔ အကယ္ဒမီ ရတဲ့ အတြက္ ေကၽြးေမြးတယ္။ ပြဲတစ္ခု လုပ္မယ္ဆိုရင္  ေနရာထိုင္ခင္းနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျဖတ္သန္းခဲ့တဲ့ ၁၀ ႏွစ္တာမွာ လူေတြ အမ်ားႀကီးပဲေလ။ အဲဒီ ေန႔မွာ က်န္ခဲ့ရင္ အားနာစရာ  ေတြျဖစ္လိမ့္မယ္။ အဲဒီကေန ေနာက္ဆက္တြဲ ျဖစ္လာမယ့္ အေၾကာင္းအရာေတြကို မေတြးခ်င္ဘူး၊ မေျပာခ်င္ဘူး။  ပြဲရဲ႕ေနာက္ဆက္တြဲ ကိစၥ ေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ေရွာင္လိုက္တာပါ။

 အႏုပညာသက္တမ္း ၁၀ ႏွစ္တာ ကာလကို ေရာက္ၿပီဆိုေတာ့ အႏုပညာ သက္တမ္း ဘယ္ႏွႏွစ္မွာ အကယ္ဒမီီရမယ္ ဆိုၿပီး ေတြးထားတာ၊ စဥ္းစားထားတာမ်ဳိး ရွိေသးလား။
 အဲဒီလိုမ်ဳိးလည္း မရွိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ အႏုပညာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ ပရိသတ္ၾကားမွာ အေကာင္းဆံုးနဲ႔ ကိုယ္ အလုပ္ႏိုင္ဆံုး  အခ်ိန္အခါမွာ ကိုယ္အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားမယ္ ဆိုတဲ့ စိတ္ကူးမ်ဳိးပဲ ရွိပါတယ္။

 “မိုးည အိပ္မက္ျမဴ” ႐ိုက္ၿပီးခ်ိန္မွာ အကယ္ဒမီ ရၿပီဆိုၿပီး တထစ္ခ် ယံုၾကည္ ထားခဲ့လား။
 အဲဒီလိုမ်ဳိးေတာ့ မရွိဘူး။ ၿပီးသြားတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ မၾကည္ျဖဴသွ်င္က ေျပာပါတယ္။ ေနတိုး အေနနဲ႔ ေရွ႕မွာ မ်ဳိးစံု လြဲခဲ့တယ္။  ဒီကားမွ မေပးရင္ ေပးစရာ မရွိဘူးလို႔ ေျပာတယ္။ အဲဒီလို ဆိုေတာ့ အဲဒီ အခ်ိန္တုန္းက ေက်နပ္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း  ႀကိဳးစားေတာ့ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ႏိုင္တယ္ ဆိုတဲ့ စိတ္ကေလးေတာ့ ရွိခဲ့တယ္။

 “မိုးညအိပ္မက္ျမဴ” ဇာတ္ကား ႐ံုတင္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ေနတိုးကို ေ၀ဖန္ၾကတယ္။ တျခား ႐ုပ္ရွင္ကားေတြကို ေတာ့  ေနတိုးကို မေ၀ဖန္ဘဲ ဒီကားက်မွ ေ၀ဖန္တယ္ေနာ္။ အဲဒီေတာ့ ကိုယ့္သ႐ုပ္ေဆာင္ မႈကိုေရာ သံသယ  ၀င္ခဲ့မိေသးလား။

 မ၀င္ပါဘူး။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ ေျပာပါတယ္။ အဓိကက ေစတနာေပါ့ေနာ္။ ေစတနာထားၿပီး လုပ္တယ္။ ဒီ Character  ေပၚမွာ အရမ္း ဂ႐ုစိုက္ထားတယ္။ ေ၀ဖန္တယ္ ဆိုတာကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေသေသသပ္သပ္ ႀကိဳးစားထားတယ္ ဆိုတာ  သိတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေပၚလြင္တဲ့ဟာကို ေထာက္ျပမွပဲ ေ၀ဖန္ေရး ဆရာရဲ႔ စာကို ပရိသတ္က စိတ္၀င္စားမွာကိုး။ ေသေသခ်ာခ်ာ  ထင္ထင္ရွားရွား ေပၚေပၚလြင္လြင္ လုပ္ထားတာကို ေ၀ဖန္ေရး က႑မွာ ထည့္တဲ့အတြက္ သူတို႔ က႑ေပါက္ဖို႔ စဥ္းစား  လိုက္တယ္လို႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ေျဖတယ္။ ဘယ္လိုပဲ အဆိုး ျဖစ္ေနပါေစ၊ ဘယ္ေလာက္ပဲ အေကာင္း ျဖစ္ေနပါေစ၊ အဓိကကေတာ့  မွ်ေအာင္ေပါ့ေနာ္။ ဘယ္ ေလာက္ႀကီး ေပ်ာ္ရြႊင္စရာ ေကာင္းေပမယ့္၊ ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ျဖစ္ေအာင္ ေရးေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္က  အရမ္းႀကီး မေက်နပ္တတ္ပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ ဒီအေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္ ဆင္ျခင္ၿပီး အျမဲ ေနတယ္။ အဆိုးဆံုး  ျဖစ္လာတဲ့  အခ်ိန္မွာလည္း၊ အဆိုးဆံုး ေရးတဲ့ အခ်ိန္မွာလည္း အဲဒီ အဆိုးအေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္ အဆိုးမျမင္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ သူ  ေ၀ဖန္တဲ့အေပၚမွာေတာ့ သံုးသပ္မိတာေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္ မွာ နည္းနည္းပုဂိ္ၢဳလ္ေရးဆန္ တဲ့ အသိေလာက္ပဲ ရွိလိုက္ တယ္။  ကၽြန္ေတာ္ အဲဒါကို ဒီလိုမ်ဳိး ေ၀ဖန္ဖို႔အတြက္ အခ်ိန္အခါ ေရာက္လာတယ္လို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ေတြးတယ္။ ေရွးတုန္းက  ဘယ္သူ႔ကိုမ်ား ဒီလိုေျပာခဲ့လဲ မသိ ဘူးဆိုတဲ့ စိတ္မ်ဳိးပဲ ထားလိုက္တယ္။ ကိုယ္ေျပာခဲ့လို႔ ကိုယ့္ကို ျပန္ေျပာတာေပါ့ေလ။

 ေ၀ဖန္ ခံရေပမယ့္ အဲဒါနဲ႔ပဲ ဆုဆိုတာကို ရခဲ့တယ္။ အဲဒီေတာ့ ေ၀ဖန္တဲ့ သူကို ဒီအခ်ိန္မွာ ဘာေျပာခ်င္လဲ။
  ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီလိုစိတ္မ်ဳိး ထားခဲ့လို႔ အခုလို ဆုရခဲ့တယ္ ထင္တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔ လဲဆုိိေတာ့ အဲဒီအေပၚမွာမွ ကၽြန္ေတာ္  အပူေတြမ်ားၿပီး သူ႔ကို ျပန္ၿပီး တြန္းလွန္ဖို႔ ႀကိဳးစားတယ္ ဆိုရင္ ဘာမွလဲ မထူးျခားဘူးေလ။ ကိုယ့္ စိတ္ထဲမွာ မေကာင္းျမင္ဖို႔  အတြက္ ဒီလူတစ္ေယာက္ကို မုန္းေအာင္ ၾကည့္ရဦးမွာေလ။ ၾကည့္ၿပီးေတာ့မွ သူ ေ၀ဖန္ ခ်င္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္လာဖုိ႔  အတြက္က ကၽြန္ေတာ့္ဆီမွာ သက္ေရာက္မႈေတြက အပူ ေတြျဖစ္ေနတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္တယ္။ အခု အခ်ိန္မွာေတာ့  သူလည္း အပူၿငိမ္း သြားေလာက္ၿပီ ထင္ပါ တယ္။

 ကိုယ္ျပဳတဲ့ကံ ကိုယ္ခံရတယ္ ဆိုတဲ့ တရားနဲ႔ ေျဖသိမ့္မႈကို လူငယ္တစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ဘာလို႔ ေျဖသိမ့္ႏုိင္  ရတာလဲ။
 ဓမၼ ဆိုတာက အမွန္ တရားေလ။ အမွန္တရား ဆိုတာက တကယ္လည္း ကိုယ္အရင္တုန္းက ဆုေတြ မရခဲ့ ဘူး။ အႀကိမ္ႀကိမ္  လြဲခဲ့တယ္ ဆိုတာ ရဖို႔ ကံတရား မပါလို႔၊ အၾကမ္းအားျဖင့္ ေျပာရရင္ ကံဆိုတာက ကိုယ့္အလုပ္ပဲေလ။ အဲဒီလိုမ်ဳိးပဲ  ယူဆထားတယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ မွန္ကန္ၿပီး ႐ိုးသားမႈ ရယ္၊ ႀကိဳးစားမႈရယ္ ေပါင္းစပ္ရင္ ကံဆိုတာက ကိုယ့္  ဘက္ကို ေရာက္လာမွာပဲ။ ဒါေပမဲ့ ကံတရားက လုပ္ယူ လုိ႔ေတာ့ မရပါဘူး။ ကိုယ္ အားထုတ္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ေစတနာ မွန္ကန္ဖို႔  လိုတယ္ေပါ့။ အဓိကက ကိုယ့္ရဲ႕ ပစ္ မွတ္က ဘာလဲ။ ပရိသတ္၊ ပရိသတ္ကို အဓိက ဦးစား ေပးၿပီးေတာ့ ပရိသတ္ကို ဒီလုိ  ရသမ်ဳိး အရင္တုန္းက ေအာင္ျမင္ၿပီးသား ကားကို ကိုယ္လုပ္ခြင့္ ရတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကိုယ္က ဒီကားကို ဘယ္ေလာက္ထိ  အေရာင္တင္ေပး ႏိုင္မလဲ၊ ကိုယ့္ Character ကို အရင္ ရသမ်ဳိးလည္း မေပ်ာက္ေအာင္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လုပ္ခ်င္တဲ့ ပံုစံမ်ဳိးလည္း  မေပ်ာက္ေအာင္ အဓိကကေတာ့ ႀကိဳးစားရတာပဲ။ အႏုပညာ ဆိုတာ တစ္ေယာက္ရဲ႕ ဖန္တီးမႈနဲ႔ တစ္ေယာက္ ဖန္တီးမႈက မတူ  ႏိုင္ဘူးေပါ့ေနာ္။ မတူႏုိင္မႈ အေပၚမွာ အကုန္လံုး လိုက္ ယွဥ္ျပေနရင္ေတာ့ မျဖစ္ဘူး ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အဲဒီလိုျမင္ခဲ့တယ္။  အဲဒါ ေၾကာင့္မို႔လို႔ ထင္တယ္။

 ေနတိုး အေနနဲ႔ အကယ္ဒမီဆု ရၿပီးၿပီ ဆိုေတာ့ ဆက္လက္ၿပီး ဘယ္လို ဇာတ္ကားမ်ဳိးေတြကို ပို႐ိုက္ျဖစ္မလဲ။ အခု  အခ်ိန္ကလည္း ရယ္စရာကားေတြ ႐ိုက္ေနေသးတာ ဆုိေတာ့ေလ။
 ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ေစ်းကြက္နဲ႔ ပရိသတ္ေပၚမွာပဲ ခ်ိန္ပါတယ္။ ေခတ္ကာလ အရ ဟာသ ကားေတြကေတာ့ ရွိမွာပဲ။  ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ကၽြန္ေတာ္ ႐ိုက္ၿပီး သြားၿပီဆိုေတာ့ ဒီႏွစ္ထဲမွာ နည္းနည္းေလး ေရာေနတဲ့ ဇာတ္ကားေတြ၊ အခ်စ္ကား  ေလးေတြ ပါရင္ ပါမွာေပါ့။

 ၂၀၁၀ အတြက္ ခ်ီးျမႇင့္မယ့္ ထူးခၽြန္ဆု အတြက္ ေနတိုး အကယ္ဒမီ မွန္းႏိုင္တဲ့ကား ပါဦးမလား။
 ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အစီအစဥ္ ဇယားထဲမွာ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား ႏွစ္ကားက ၂၀၀၉ ထဲကို ၀င္သြားတယ္။ အမွန္တကယ္က အဲဒီႏွစ္  ကားက မ၀င္ရဘူးေလ။ ၂၀၁၀ ထဲမွာ ရွိေနရမွာေလ။ အဲဒီေတာ့ ၂၀၁၀ ထဲ မွာ အကယ္ဒမီ မွန္းႏိုင္တဲ့ကား မရွိႏိုင္ေတာ့ဘူးေပါ့။

 အားေလ်ာ့ သြားတာမ်ဳိး ျဖစ္မလား။
 အဲဒီလုိေတာ့ မရွိပါဘူး။ ကုိယ့္ရဲ႕ကားေတြမွာ ဥပမာ ရယ္စရာကား လာမယ္၊ ၿပီးရင္ ဒရာမာကား လာမယ္၊ ၿပီး ရင္  အခ်စ္ကားေတြလည္း လာမယ္ေလ။ အဓိကက ကုိယ္လုပ္ရမယ့္ ဟာနဲ႔ ကုိယ့္ကို ၾကည့္ေနမယ့္ ပရိသတ္ကုိ ရသေပးႏုိင္ဖုိ႔  ခ်ိန္ေပးတာပဲ ရွိတယ္။ အကယ္ဒမီအတြက္ ခ်ိန္တာမ်ဳိး မရွိဘူး။

 အခုအခ်ိန္ကေန ေနာက္ကို ျပန္ၾကည့္ရင္ ေနတုိး စိတ္ႀကိဳက္၊ ေနတုိး လုပ္ခ်င္တဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈမ်ဳိး လုပ္ခြင့္ရခဲ့  ၿပီလား။
 လုပ္ပုိင္ခြင့္ထက္ ကိုယ္လုပ္ႏုိင္အားေပၚ မူတည္ၿပီး ႐ိုက္ၾကတာ ပိုမ်ားပါတယ္။ အဓိကကေတာ့ ကုိယ္လုပ္ခ်င္ တဲ့ဟာကို  မျဖစ္မေန ေတာင္းဆုိခဲ့တဲ့ ကားမ်ဳိးေတာ့ တစ္ကားမွ မရွိခဲ့ဘူးေပါ့။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဆုိေတာ့ ေဇာ္ကကေနသည္ ဇာတ္ကားဆိုရင္  ကၽြန္ေတာ္ ျငင္းခဲ့တဲ့ ဇာတ္ကားျဖစ္တယ္။ မ႐ိုက္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ မလုိက္ပါဘူးလုိ႔ ျငင္းခဲ့တဲ့ ဇာတ္ကားပါ။ ကၽြန္ေတာ္  အႀကိမ္ႀကိမ္ ျငင္းခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ ဘယ္လုိမွ ျငင္းလုိ႔ မရခဲ့ဘူး။ ျငင္းလုိ႔မရတဲ့ အဆုံး ဦးမီးပြားက တာ၀န္ယူၿပီး မရရေအာင္  ႐ိုက္မယ္ ဆုိၿပီး ႐ိုက္ခဲ့တာ။ ေဇာ္ဂ်ီ Character ကို ေနတိုး လုပ္ႏိုင္တယ္ ဆုိတာ သူသိတယ္တဲ့၊ မေၾကာက္ပါနဲ႔၊ အသက္သြင္း  မယ္ဆုိၿပီး႐ိုက္ခဲ့တယ္။ ဒါက ဒါ႐ိုက္တာ အေပၚမွာ ယုံၾကည္မႈ၊ ဒါ႐ိုက္တာကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ယုံၾကည္မႈေပး  တဲ့အခါက်ေတာ့  ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ထဲက အႏုပညာ စိတ္ေတြက မေနႏုိင္ေတာ့ဘူးေပါ့ ေလ။ အဲဒီ သေဘာနဲ႔ လုပ္ ျဖစ္သြားတာပါ။

 ေနတုိးရဲ႕ နာမည္ေရွ႕မွာ အကယ္ဒမီ ဆိုတဲ့ စကားလုံး ရွိလာၿပီဆုိေတာ့ ဘယ္လုိ တာ၀န္ေတြ ႀကီးသြားၿပီလဲ။

 ကၽြန္ေတာ္ အကယ္ဒမီ ရၿပီးၿပီဆုိေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေၾကး ဘယ္ေလာက္တက္လဲလုိ႔ ေမးၾကတယ္။ အကယ္ ဒမီဆိုတာ  ကၽြန္ေတာ္က ရယူတာလုိ႔၊ သ႐ုပ္ေဆာင္ေၾကးကို ထပ္ၿပီး ရယူရင္ မတရားတာ ျဖစ္ေနမွာေပါ့လုိ႔၊ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဆုိေတာ့  ကၽြန္ေတာ္က ရယူမႈ အတြက္ ျပန္ၿပီး ေပးဆပ္ရ တယ္လုိ႔၊ ကၽြန္ေတာ္႐ိုက္မယ့္ ကားေတြကို ကၽြန္ေတာ္ သူမ်ားနဲ႔ မတူေအာင္  လုပ္တာေတာ့ မဟုတ္ဘူးလုိ႔၊ ကုိယ့္စိတ္ထဲမွာ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ အသိစိတ္ေပါ့ေနာ္။ တကယ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ ၂၀၁၁ ထဲမွာ  အရင္ထက္ ပုိက္ဆံေလွ်ာ့ယူ ထားတယ္။

 ဘယ္လုိေၾကာင့္လဲ။
 ကၽြန္ေတာ့္ရယူမႈ အတြက္ ျပန္ေပးဆပ္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ ဇာတ္ကားေတြထဲ မွာပဲ အဲဒီ ပုိက္ဆံေတြကို ျပန္ ထည့္မယ္။ ကၽြန္ေတာ့္  အတြက္ သိန္း ၆၀ ေပးတယ္ ဆုိရင္ ၁၀ သိန္း၊ ၈ သိန္း၊ ၉ သိန္းေလာက္ ညိႇၿပီး ေလွ်ာ့ ေပးတယ္။

 တျခားသူေတြက နာမည္ႀကီးလာၿပီ၊ အကယ္ ဒမီရၿပီဆုိ ေစ်းတိုးၿပီး ယူတာေနာ္။
 ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေတာက္ေလွ်ာက္ ႐ိုက္လာတဲ့ ကမ္းထရီး စတား ထုတ္လုပ္ေရးတို႔ လုိ၊ တျခားအမ်ားႀကီး  ရွိတာေပါ့ေနာ္။ သူတို႔ေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကို တကယ္လည္း အကယ္ဒမီ ရေစခ်င္ၾကတယ္။ ေရွ႕မွာ အမ်ားႀကီး မွန္းခဲ့ၾကတယ္  ဆုိေတာ့ေလ။ ႐ုပ္ရွင္ ကားႀကီးမွာ အကယ္ဒမီ ေနတိုးဆိုၿပီး ေရးမယ္ေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ သတ္မွတ္ခ်က္တစ္ခု  ရွိတယ္။ အကယ္ဒမီေတာ့ ရတယ္၊ အကယ္ဒမီကို ရတာက ဘယ္သူလဲ၊ ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ထဲမွာ အကယ္ဒမီ ရတာသည္  ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္ဘူးလုိ႔ ယူဆထားတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဆုိေတာ့ ေမာင္ညိဳမိႈင္း ဆိုတဲ့ ဇာတ္ေကာင္က အကယ္ဒမီ  ရသြားတာေလ။ အဲဒီေတာ့ ေမာင္ညိဳမိႈင္း ဆုိတဲ့ ကိစၥက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အတိတ္မွာ က်န္ခဲ့ၿပီ။ အဲဒီေတာ့ ေနတိုးကို အကယ္ဒမီ  ေပးတယ္ ဆုိေပမယ့္ ေမာင္ညိဳမိႈင္းဆုိတဲ့ Character သာ မရွိခဲ့ရင္ ကၽြန္ေတာ္ အကယ္ဒမီ ရမွာ မဟုတ္ဘူး။ အကယ္ဒမီ  ေမာင္ညိဳမိႈင္းသာ ျဖစ္တယ္။ အကယ္ဒမီ ေနတုိး မဟုတ္ဘူး။

 အကယ္ဒမီ ေနတုိးျဖစ္တဲ့ အတြက္ အလုပ္တစ္ခုလုပ္ မယ္ဆုိရင္ ေၾသာ္ အကယ္ဒမီ ေနတိုးပဲ ဆုိတဲ့ ဖိအား မရွိဘဲ အကယ္ဒမီကို  ေမာင္ညိဳမိႈင္းနဲ႔ တြဲထားတာေၾကာင့္ ေနတိုးမွာ အကယ္ဒမီနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဘာဖိအားမွ မရွိဘူးလုိ႔ ေနတုိး က ဆုိပါတယ္။

 အကယ္ဒမီ ေနတိုး ဆုိၿပီး ျဖစ္လာခ်ိန္မွာ ျဖစ္ေပၚတဲ့ ေနတိုးရဲ႕ စိတ္ခံစားမႈမ်ားကို ေရႊအျမဳေတ ပရိသတ္မ်ား သိေစႏိုင္မယ္  ထင္ပါတယ္။ ေမးျမန္းမႈကုိ ဇာတ္ကား႐ိုက္ရင္း အခ်ိန္လုေျဖၾကားေပးတဲ့ အတြက္ ေက်းဇူးတင္ ရွိပါတယ္။ ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း  မ်က္ႏွာဖုံး ႐ိုက္ကူးမႈ အတြက္ အေကာင္းဆုံး ႐ိုက္ကူးေပးတဲ့ ဓာတ္ပုံကိုလင္း (Studio-K) ကို ေက်းဇူးတင္ ရွိပါတယ္။  အကယ္ဒမီ  ေမာင္ညိဳမိႈင္း သုိ႔မဟုတ္ အကယ္ဒမီ ေနတုိး ဒါမွမဟုတ္ ေနတုိး ဆုိတဲ့ နာမည္ေရွ႕မွာ ဘာမွ မတပ္ခ်င္တဲ့  ေနတုိးကုိလည္း  ေရႊအျမဳေတမွ ေက်းဇူးတင္ရွိ ေၾကာင္း ဆုိခ်င္ပါတယ္။
myanmarmovie
 Source from
 (ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း၊မတ္လ ၂၀၁၁)

Top

 1 » 2 » 3 » 4 » 5 » 6 » 7 » 8
   Main Page
   Review
   History of Myanmar Movies
   Actor & Actress Links
   Models
   Directors
   Celebrities News
   Movies Music & Sound
   Asian Movies
English
Chinese
Korean
Thai
Indian
   Myanmar Movie Category
Drama
Comedies
Edutainment
Documentary
   Myanmar Videos
   Myanmar Movies Online (Free / Pay)
   Myanmar Movies with English Subtitles
   Myanmar Movies News & Discussion
   Myanmar Movies Publications
   Buy Phone Card
   Contact Us

Copyright 2009 All Right Reserved by MYANMAR MOVIES. Prepared by DPS. Developed by SLM (20th July 2010)

free hit counters